eelinross.blogg.se

Stress

Publicerad 2014-05-29 22:13:22 i Allmänt,

Hej! Det var ett litet tag sen.
Mitt immunförsvar har inte varit på topp direkt de senaste veckorna.
Fick världens halsont i helgen och åkte därför till läkaren där det visade sig vara en kraftigare halsfluss. 
Blev ett träningsförbud på 50 jävla dagar. Det är alldeles för länge.
Dock så får jag börja träna efter 10 dagar, men om jag känner något i halsen så är jag tvungen att sluta.
Hoppas på nada känsel i halsen haha!
Som ni säkert förstår så har jag därför inte gjort så många knop i det senaste.
Gick utanför dörren ordentligt första gången igår, då jag äntligen var smittfri.
Åkte då direkt till hansa och inhandlade en skolavslutningsklänning (som jag nu lämnat tillbaka haha). Efter det så åkte jag till Sandvik och stannade där tills idag. 
Ikväll har jag inte gjort särskilt mycket, väntar på att mamma ska komma hem.
Lite bilder från det senaste 
Grillat med några från klassen
En liten pw, försiktigt o lugnt
Omw för att köpa glass
Bästa drickan
Tråkig bild haha
Klänningen som jag lämnade tillbaks igen 

Det var dessa bilder jag kunde bjuda på idag. Inte så intressanta men nu när jag kommer igång med bloggandet igen så blir det nog lite bättre iallafall.
Ha en bra kväll, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela