eelinross.blogg.se

Senaste veckan

Publicerad 2014-06-13 21:22:19 i Allmänt,

Hej! Det var ett tag sen sist. 
Sitter just nu på bussen mot Stockholm med Bullen. Där väntas det 1d-konsert i morgon. Åker hem på onsdag igen. 

Senaste veckan har varit fullt upp, har hunnit med att besöka Bullen, jullan, pappa, mormor och morfar.
Denna veckan har varit väldigt rolig, i onsdags så hade vi den årliga avslutningsmiddagen med alla i årskurs nio på vår skola. Vi höll till på Strand i Borgholm där det bjöds på god trerätters, underhållning och lekar.
I går så fick jag sommarlov och efter det så hade vi klassfest i Läckeby. Denna veckan kommer vara oförglömlig!
Beachhandboll på Långviken






Underbar avslutningsmiddag


Perfekt klassfest


Älskade moder
Bullipopz for life

Nu har vi 40 minuter kvar till huvudstaden. Bullen sover och jag ser på youtube. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela