eelinross.blogg.se

49 FRÅGOR

Publicerad 2014-06-01 13:42:34 i Allmänt,

1. Vad heter du? - Elin Ross
2. Har du lätt för att bli kär? - Ja
3. Vilken låt är bäst just nu? - Oj.. Alla låtarna från Maggios senaste album. Guden 
4. Är du snål eller generös? - Mer generös än snål iallafall.
5. Har du någonsin brutit ett ben? - Fingrar men inget annat
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Lakrits och fruktgodis
7. Är du en öppen och ärlig människa? - Ja, ganska.
8. Vad tar du med på en fest? - Haha vet inte.
9. Har du ett bra självförtroende? - Nej
10. Har du något smeknamn- Nile i sånnafall, vissa i familjen kallar mig det
11. Om du fick vara man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Allt som bara killar kan göra, hehe
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Kontakta mig kanske
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - JT, helt klart.
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mobil? - Bullipopz
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Haha vet inte
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Lägenhet
17. En dag du aldrig glömmer - Aviciis konsert
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Apple
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Mat (såklart haha), mina bästa vänner och han.
20. Bästa boken du läst? - The fault in our stars
21. Turnummer? - 1, 11 eller 111 haha.
22. Vad har du för betyg i skolan? - Kunde varit mycket bättre, men har iallafall inte F i något.
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar
24. Hur många barn vill du ha? - Har inte tänkt på det
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja
26. Vilka länder har du besökt? - Danmark, Tyskland och Grekland
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Kroppsideal, segt internet och idioter
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Brad Pitt
29. Hur stor garderob har du? - Har en garderob med två dörrar eller vadman säger så normal typ.
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 10 April, Väduren
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Anser ingenting
32. Film hemma eller bio? - Beror helt på humör
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Bullipopz
34. Vem ringde du sist? – Mamma
35. Hur är ditt humör just nu? - Helt ok
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? -  Kan inte välja en
37. Vem i din familj står du närmast? - Min mamma eller Jonas.
38. Är utseende viktigt för dig? - Ja självklart, det tror jag alla kan erkänna. Däremot så kan jag gå utan smink också utan att bry mig jättemycket.
39. Hur många konserter har du varit på? - Eftersom att min storebror är musiker så har jag väl varit på typ 100 spelningar med honom. Däremot en riktigt stor är bara en gång börjar var på avicii, men snart är det två haha
40. Något du inte kan leva utan? - Min mobil och min mamma
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. -  Lego house och Jag kommer
42. Vilken årstid är bäst? - Kan inte välja mellan vinter, vår eller sommar, heh
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Lugnt!
44. Vad tycker du om adoption? - Tycker det är jättebra
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Jag tycker inte att åldersskilnad gör något så länge det inte skiljer jättemånga år.
47. Vad gillar du för musik? - Allt från Avicii till Ed Sheeran
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Drama tror jag
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Har nog inte fått höra att jag är lik någon kändis.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela