eelinross.blogg.se

Sista dagen hemma

Publicerad 2014-08-15 17:12:05 i Allmänt,

Hej. 
Idag är sista dagen då jag fortfarande bara har ett boende. I morgon åker vi mot Växjö och Procivitas internat och kungsmadskolan.
 
 
Förmiddagen tillbringade jag på Ikea med mormor och morfar. Dem är världens mest underbara människor som kommer bli väldigt saknade. De köpte en hel del grejer till mig som jag behövde till rummet. En av sakerna har jag nu suttit och målat senaste timmen, vilket har resulterat i att halva jag består av vit färg haha.
 
Ha det gott så hörs vi.
 
Det införskaffade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela