eelinross.blogg.se

INTENSIVT

Publicerad 2014-08-15 00:15:50 i Allmänt,

Hej!
De senaste dagarna har varit intensiva. Kom
hem från Stockholm igår eftermiddag, tränade, packade halva natten och idag så har jag flyttat större delen av mina saker till Växjö.
 
Är faktiskt nöjd med rummet och jag tror att jag kommer trivas superbra!
 
En liten mini-overview på hur rummet såg ut när jag lämnade det ikväll.
 

På lördag så flyttar Bullen in sina saker, så det är då vi kommer börja fixa till rummet ordentligt. Jullan, som kommer bo bredvid, flyttar också in då så det ska bli kul!
 
Det här kommer verkligen bli en spännande tid i mitt liv och jag hoppas att vi kommer få det bra.
 
Vi fick även reda på att vi hamnat i samma klass, vilket är superskönt.
 
Nu ska jag sova. I morgon blir det inte riktigt lika intensivt, då jag bland annat ska till Ikea och köpa det sista till rummet.
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela