eelinross.blogg.se

Inga ursäkter

Publicerad 2014-08-06 12:07:50 i Allmänt,

Long time no see. Typ.

Hej på er. Det var väldigt länge sen vi sågs nu. Jag har faktiskt inga ursäkter, jag har inte haft en särskilt händelserik sommar utan har mest gjort det som jag brukar göra. Äta, sova, umgås och träna. 
Tänkte nu försöka dra igång bloggen igen, då jag faktiskt saknat den en hel del.

Så, vad har jag gjort i sommar?
När jag tänker efter så har jag ändå hittat på en hel del.
En kort sammanfattning får vara såhär.
Varit på Åhus Beachhandboll festival med mitt lag, träffat vänner, familj, varit på Öland ett flertal gånger. Typ.
Kommer faktiskt inte på något mer specifikt.

Kommer nog berätta mer om hur det var på Åhus med tiden tror jag.

De senaste dagarna har jag umgåtts en hel del med min moster och hennes familj. Min mamma har återigen varit i Sthlm, och är faktiskt där än. 


Och mina kommande planer?
Jo. Igår så blev det bestämt att jag och min rumskompis Angelina flyttar in i vårat rum i Växjö nästa helg (15-17 aug). Ska bli kul men lite läskigt haha.

Nu på söndag ska jag upp till Stockholm. Stannar där till onsdag morgon, så det blir nog kul.

Och en sak till. Handbollssäsongen är igång! Wihoooo. Tränar just nu med damlaget här hemma tills vi flyttar. 

Nu är jag påväg till gymmet. Ska ju springa 3 km på 12 min tills skolan börjar. Heja mig. Eller inte.

Vi hörs senare.

Här får ni några bilder från i sommar.
Åhus


En överdrivet lång pw med bullipopz
Blev bjuden på picknick med Bellut
Besök av småkusinerna från Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela