eelinross.blogg.se

Första dagarna i Växjö

Publicerad 2014-08-18 19:18:35 i Allmänt,

 
 
Hej! Nu är de första dagarna i Växjö avklarade. 
Första skoldagen var idag och det kändes mer än bra! Jag är nöjd med rummet och hur vi bor i övrigt. 
 
Innan lagade vi middag vilket blev pasta och köttbullar, inget dyrt när man är student. 
 
Nu är vi påväg mot citygross för att köpa glass till filmen som vi ska se ikväll.
I morgon så blir det två lektioner i skolan, innan vi ska äta på stan med några nya supersnälla kompisar och sedan träna handboll. 
 
Här får ni lite bilder från de första dagarna här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela