eelinross.blogg.se

Dagens pass

Publicerad 2014-08-06 14:09:30 i Allmänt,

Hej! Nu har jag genomfört dagens dos av träning. Började med 3km, som vanligt. Efter det så körde jag armar/rygg samt lite rumpa/mage. Har alltid haft svårt för att kunna hålla mig till en muskelgrupp vid ett träningspass, men försöker iallafall hålla mig över-samt underkropp.
 Nu i sommar har jag mest kört styrka och jag känner verkligen hur stark jag blivit. Kunnat öka ett antal kilo på varje maskin/övning, vilket är ett stort kvitto på den tiden jag har lagt ner.
Nu så ska jag gå hem för att göra mig lite lunch, eller brunch eftersom att kah bara druckit en kopp kaffe idag. 
Ja ni hörde rätt. Jag dricker kaffe nu också.

Vi hörs nog lite senare, eller i morgon. Vi får se.
Massagestolen är det bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Hej! Jag heter Elin Ross och här skriver jag om mitt liv. Jag har ett stort intresse för träning, jag gymmar samt spelar handboll 3 gånger i veckan, Jag älskar också att laga mat så dessa två är det som min blogg handlar mest om. Hoppas du hittar hit fler gånger!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela